teori

jaha ja nu tar jag en paus från att läsa körkortsteori.
de är helt sjukt vad ordentlig jag börjar bli alltså, jag tar ju verkligen tag i mitt liv nu känns de som.
och om jag bara kan få ett jobb snart så kan jag ju börja om att ta körlektioner snart också, de vore ju verkligen nåt! frågan är ju bara vilken körskola jag ska gå på nu? har ju gått på AHA men de kändes inte riktigt så bra för mig där så jag måste nog söka mig någon annanstans. konstigt egentligen för jag har nästan aldrig hört någon säga nåt dåligt om AHA utan typ hellre att den är bäst. men jaa för mig är den ju tydligen inte de så jag får hitta nån annan som känns bättre helt enkelt. jag längtar så sjukt mycket till jag har körkort, vilken frihet de blir alltså.
jag kommer ju kunna fara ut på äventyr hur mycket jag vill! dock tror jag de bara är jenny som kommer följa med för dom andra är lite negg till sånna roligheter. men de gör ju inget att ha bara jenne med, hon är ju rolig hon så de blir nog trevligt.
åh jag tror förresten inte jag orkar läsa nåt mer ikväll för jag ska upp tidigt imorgon och gå på stan med hanna, vilket ska bli trevligt för jag har ju som inte träffat henne på ett tag nu, vilket är lite konstigt för vi bor ju inte direkt så långt ifrån varandra. okej vi bor kanske inte lika nära som när vi bara hade lite vatten mellan, men jag tror nog man kan gå till varandra nu också, får nog fråga henne om de imorgon.
men jaja nog nu, de är dags att sova en stund så mina ögon inte är helt igensvullna imorgon.
god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0