illa

jag mår illa och har ont i skallen jämt, de är så sjukt jobbigt och jag börjar verkligen bli less nu!!
man kan ju verkligen undra vad mitt fel är..
men jaja, imorgon ska jag iallafall festa! jag hoppas verkligen att de blir trevligt, men just nu ser
jag då ingen anledning till varför de inte skulle bli de..
men de som känns jobbigt är ju kläder och smink, de är ju alltid så jobbigt att komma på vilka kläder man ska ha, och då vilket smink som passar bäst att ha till och vad man är sugen på att ha för nåt. kanske dags att börja festa med mjukiskläder snart, då behöver man inte tänka så mycket iallafall..
men vi får väl se om petra och sandra kanske kan hjälpa till att hitta nåt trevligt imorgon. fast oj nu känner jag mig lite pressad, som om de ska behöva vara nåt utöver de vanliga.. men ja jag kan ju försöka lugna mig redan nu för de kommer de absolut inte att vara, så snygga kläder har jag verkligen inte!!
jaja, nu ska jag iallafall se på tv ett tag innan jag ska sluta ögonen.. ha ett väldigt bra liv, go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0